torsdag 3 januari 2008

Slut

Nu känner jag mig rätt slut. Har precis kommit hem, mina påsar från Hemköp står fortfarande ouppackade i hallen, mina fötter värker och mitt huvud har haft bättre dagar. Ändå är jag rätt nöjd, för nu har jag gjort min första dag på jobbet, dessutom har jag handlat kalender och mat på vägen hem. Splendid!

Jobbet gick bra. Har mjukstartat lite med att göra samma arbetsuppgifter som jag hade på förra kontoret. Det är rätt bra, för på så sätt får man det nya i etapper. Först får man lära sig lite nya rutiner och lära känna de nya kollegorna, innan de nya arbetsuppgifterna tar vid. Det känns fortfarande bra, alla är trevliga. Chefen hade beställt en jacka till mig, och en skylt. Haha. :)

Nu ska jag gå och packa upp min mat och hitta mig något att äta. So long.

Jo förresten, jag glömde nästan. Det blir bridge i helgen. TL kommer från Skövde och hälsar på oss, så jag, T, B och TL ska spela kort heeeeeeeeela helgen. Eller hur pojkar? :)

Inga kommentarer: