lördag 26 januari 2008

Timmar

Timmar hit och timmar dit. Det känns som att det är vad det handlar om just nu. För att vara ärlig så känns det sådär. Samtidigt är det inte mycket jag kan göra, om jag inte vaktar mina timmar nu, så kommer jag inte göra det sen, och då kommer det gå åt skogen. Förhoppningsvis har jag förstående kollegor. Dock är det alltid svårt med tid som inte syns, som t.ex. min arbetstid imorgon. Nåja, blir det problem så blir det, och det får jag ta itu med då isf.

Nu har jag iaf kommit hem. Klockan är knappt fyra, och jag är toktrött. Så går det när man inte sover på nätterna skulle man kunna säga, men så går det även om man sover på nätterna, så whatever.

Helgen blir nog lugn, förmodligen alldeles för lugn. Imorgon är det jobb som sagt var. Utöver det ska jag försöka städa och dona lite hemma. Så går det när man blir övergiven, både B och T hade ju den dåliga smaken att åka bort i helgen och lämna mig alldeles ensam. Detta trots att jag redan är socialt svulten efter min sjukdomsperiod. Taskigt!

Nu ska jag slappa en stund tror jag. Kanske äta nåt, kolla lite TV, blunda en stund i soffan? ;)

Inga kommentarer: