torsdag 24 januari 2008

The great return

Idag återvände jag till jobbet. Min telefon hade kommit, och abonnemangsuppgifterna till den, så nu har jag beställt visitkort. Det var ett projekt kan jag meddela, så vi får väl se om de duger eller om jag får beställa nya. Jag beställde sådana med dubbla adresser (eftersom jag jobbar på 2 olika kontor) och det var inte helt lätt att räkna ut vad som skulle stå var... Det blir spännande.

Jag fick ett sms i förmiddags som sa att mitt paket från mamma hade kommit. Det var kul, gick som på nålar hela dagen sen för att få åka och hämta, och jag blev långt ifrån besviken kan jag säga. Sjalen är nog den finaste jag någonsin sett. Min mamma är superbra på att sticka! :) Ska se om jag får det till att bli att ladda över bilder från telefonen till datorn så kan ni få se den.

Fick för övrigt också ordnat en läkartid imorse. Mamma trodde inte att jag skulle behöva det, men när jag ringde så sa hon som svarade att jag skulle ha det, så det fick bli så. Ska bli intressant att se hur det går. Fick inte tid förrän om ett tag dock (inte helt oväntat) så det dröjer lite innan jag får veta nåt.

Nu ska jag gå och passa lite på min risgrynsgröt. Stor mat för stora dagar. ;)

Inga kommentarer: