lördag 12 januari 2008

Äntligen helg

Tjohoo! :)

Jag har nu avverkat min första fulla arbetsvecka sedan jag påbörjade mitt liv som heltidsanställd. Jag är trött och hoppas att det åtminstone delvis beror på att det inte har varit your average vecka, men gissar att det också beror på att jag inte sovit som jag borde ha gjort. Hur som helst så är det fortfarande spännande, jag förberedde mitt första riktiga ärende idag. Det var förvisso inte mitt eget egentligen, och jag har inte fått något beslut på det, men det känns ändå bra.

En stor blombukett väntade på mig när jag kom till jobbet idag. Det var trevligt. De hade kontorsmöte igår när jag var borta, och jag antar att det var i samband med det de hade införskaffat den. Min nyanställda kollega har fixat tid för fotografering åt oss på onsdag, så på onsdag blir det lunch inne i stan med påföljande fotografering. Idel trevligheter (även om själva fotograferingen förmodligen inte blir sådär superrolig så känns det ändå roligt att de vill ha en bild att sätta upp etc. så att det syns att man tillhör kontoret).

Ikväll hade jag tänkt försöka få en del gjort på tomtefronten. Det är trots allt snart julen ska ut, och jag har ju fått vårblommor! :) Jag ska dock börja med att äta. Det behövs nog.

Inga kommentarer: