onsdag 24 oktober 2007

BBO-match

Nu är matchen avklarad och det blev en svidande förlust. Jag gjorde bort mig totalt i en spelföring, annars skötte jag mig helt okej. Tror dock att det var ungefär den enda brickan jag spelade, så totalfacit för spelföringarna ikväll är svart. Men men, så går det när man bara "får" spela en enda bricka på en hel match. Vi var dock inte helt överens, men så går det när man inte spelar ihop i vanliga fall.

Just nu deppar jag lite eftersom jag precis kom ihåg att jag ska jobba imorgon. Usch och fy för att behöva stiga upp tidigt på morgonen, och för dagar utan bridge förstås. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heej på dig!
Som du vet har jag ju högt ställda förväntningar på dig gällande Sveriges Rikes Lagar... haha. Nä då, får du inte fram den så överlever jag ska du se. Men det är alltid roligt se hur man kan "använda sina kontakter" =) Om du har försökt att ringa så är jag relativt oanträffbar på telefonen. Har ingen laddare med mig och behöver spara mina 2 sista pinnar innan den slocknar. Får annars pratas vid senare. Kram till lillasystersöt!

Syster söt sa...

Jag glömde ju ringa igår, gick och lade mig rätt tidigt (iaf för att vara jag). :(
Ska försöka kolla lite på det ikväll eller imorgon förmiddag. Jag garanterar dock inga resultat. :)