lördag 27 oktober 2007

Middag, hockey och kalla fötter (i nya skor)

Det är min kväll i korthet.

Fick jättegod middag. Sen fick jag döstryk i hockey. Eller ja, tekniskt sett fick jag det både före och efter middagen. Det var dock inte på något sätt oväntat. Det enda oväntade var väl i så fall att det skedde redan ikväll och inte nästa helg. Jag är verkligen kass på hockeyspel, vet inte om det är alla knappar och kommandon, eller det faktum att det är massor med spelare på isen och jag måste försöka hålla reda på vilken som är jag (och vilken som borde vara jag) eller kanske en kombination av de båda. Men det är ett faktum att jag är riktigt kass. Jag & T fick t.o.m. stryk när vi spelade tillsammans mot B. Haha, inte bra! Nåja, så länge Lule vinner nästa helg så är det allt som räknas...

När vi roat oss klart med hockeyn (vilket tack vare vår, ja, min och T:s då, högst begränsade begåvning inte tog så lång tid) slöade vi lite framför TV:n. Jag frös som vanligt, dock i princip bara om fötterna, och det löste sig utmärkt. Det är alltså inte mina nya skor som är kalla om någon trodde det, nej, de är så bra så. Jag trivs rätt bra med dem faktiskt, ovanligt bra för att vara jag och ett par nya skor.

Nu ska jag sluta med mina osammanhängande skriverier och slöa en stund framför TV:n innan jag går och lägger mig.

Inga kommentarer: