onsdag 24 oktober 2007

Shopping, svält och orolig mamma

Jag tog mig iväg till stan till slut. Lyckades faktiskt med min shopping också, vilket är rätt ovanligt. Iofs blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det hade jag inte räknat med heller. Det har nog aldrig tänkt att det har gått enligt plan när jag shoppar. :) Jag är inte bra på att shoppa, och jag tycker det är tråkigt. Syster salt, nästa gång får du lov att komma hit och hjälpa till!
Iaf så slutade det hela med ett par kritstrecksrandiga byxor (svarta), en söt grön tröja och ett par svarta skor. Jag köpte en brun slackertröja också, men den är inte för intervjubruk. Byxorna var lite för långa (som vanligt) men det löser sig.

Just nu håller jag på att svälta ihjäl och väntar som bäst på att mitt pastavatten ska koka upp så jag kan få i mig lite mat. Jag åt nämligen ingenting innan jag åkte in till stan, och det tog ju alldeles för lång tid (återigen som vanligt).

På vägen hem ringde mamma. Hon hade tydligen skickat ett sms igår som jag inte svarat på (p.g.a. att jag inte har fått det) och undrade hur det var med mig. Jag brukar inte direkt vara dålig på att svara på sms, så jag klandrar henne inte. :) Jag kunde ju iaf ge henne lugnande besked och säga att allt är lugnt. Jag meddelade henne också att vi hade vunnit matchen igår, och det tyckte hon var roligt. Fint att ha supportrar. :)

Nu, mat!

Inga kommentarer: