tisdag 23 oktober 2007

Slösnack och matplaner

Kära syster ringde idag och vi surrade rätt länge. Som alltid väldigt skönt att få prata med henne om allt och ingenting. Vi hann avhandla en hel del, men ingenting sådär superviktigt egentligen. Pratade lite om att mamma kommer hit och hälsar på snart, när jag pratade med henne häromkvällen höll hon på att laga mat som hon skulle ta med sig hit, och jag och syster konstaterade att det är rätt skönt att bli lite bortskämd av mamma. :) För mig är det dessutom perfekt eftersom jag inte har orkat laga mat själv på hur länge som helst, även om det kanske är rätt opraktiskt att släpa mat över hela Sverige...

Vi pratade lite om julklappar också, hon frågade om jag ville ha nåt särskilt. Det vill jag nog egentligen inte. Jag behöver någon form av bordslampa/fönsterlampa. Annars vet jag inte, det är massor av saker jag vill ha och/eller behöver, men det mesta är lösa planer ännu. Vill inte handla så mycket innan jag får min soffa heller, vill ju se hur saker och ting passar till den. Dessutom brukar hon vara duktig på att hitta bra julklappar ändå, så hon behöver ingen hjälp! :)

I övrigt har jag hittills idag bara varit lat. Jag har slängt lite sopor, och gjort matplaner med folket. Kl. 17.15 blir det thaimat, så det så.

Inga kommentarer: