fredag 26 oktober 2007

Grillad

Nu är jag färdiggrillad och hemkommen.

Intervjun gick helt okej. Sådär som de oftast gör ni vet. Det känns bra, de är intresserade (det är ju därför man är där öht) och man säger en del bra saker och oftast några mindre bra. Sen så får man vänta och se, för det är ju omöjligt att veta. Så var det iaf med den här intervjun, och nu väntar jag och ser.

Stort kontor iaf, och lite rörigt. Tydligen en del ombyggnationer på gång. Träffade J som hastigast, men han var lite stressad och hade mkt att göra. Får rapportera till honom imorgon istället.

Nu sitter jag hemma och slöar framför One Tree Hill (jag vet att det är töntigt, but I can't help it). Ska försöka släpa mig till affären sen och handla pepsi och en del andra nödvändigheter.

Får se om jag orkar hitta på nåt sen ikväll, just nu känner jag bara för att sova...

Inga kommentarer: