söndag 21 oktober 2007

Sömn och telefonsamtal

Jag förstår inte hur det är fysiskt möjligt att sova så länge som jag gör. Även om jag går och lägger mig tidigt, typ vid elva-halvtolv, så kan jag sova hur länge som helst. Jag har precis stigit upp, vilket borde bevisa det påståendet. I och för sig har jag varit vaken en stund, bara inte haft energin till att lämna sängen.

Blev slutligen inspirerad av ett telefonsamtal från en av mina kära vänner. "Vad gör du?" jag svarade sådär ganska ärligt och sa "ingenting". "Sover?" frågade han då varpå jag faktiskt erkände att jag inte hade stigit upp ännu. Lite bitter är jag allt för att han inte bara gav sig med ingenting. Hmpf, skärpning B! ;P
Trots att den hemska sanningen kom fram var det ändå ett rätt trevligt telefonsamtal eftersom det blev en kick-off för dagens planer. Vi ska ses "allihop" hemma hos T kl. 16 och äta mat och spela bridge.

Nu ska jag koncentrera mig lite på mitt pepsiglas och på BBO där E & K spelar bridge under sträng bevakning. ;)

2 kommentarer:

Mitt i mitt liv sa...

Så kuuul att du också bloggar :-) Och vad duktig på att uppdatera. Me like! :-D

Syster söt sa...

Ska man ha en blogg får man väl uppdatera den, du borde väl veta att jag inte gör nåt halvdant? ;) Nu kan du iaf ha koll på vad som händer i mitt liv trots att varken du eller jag klarar av att använda en telefon... :)