tisdag 30 oktober 2007

Tvättid, förrådsbesök och ilska

Vi bokade en tvättid inatt. Bra, för då får jag hjälp med att mangla mina lakan. Jag kan inte mangla lakan själv och dels är det mkt fräschare när de är manglade och släta, dels tar de mycket mindre plats.

Jag steg upp vid halv 10 idag. Alldeles för tidigt. Sen har vi gjort mer här hemma än vad jag har gjort på flera veckor. Vi har burit upp saker i förrådet, packat upp och plockat. Till slut blev jag arg. Som jag alltid blir. :(

Det har snart gått över helt, och nu funderar jag på vad jag ska göra med alla mina kläder som jag aldrig mer kommer att ha. Vore ju fint om man kunde ge bort dem till någon sådan här insamling så man slipper greja med dem.

Nu lyssnar jag på U2 (som jag har fixat alldeles själv, så det så!) och packar upp böcker. Ja, när jag inte har paus då. :)

Inga kommentarer: