söndag 21 oktober 2007

Disk, Alfie och "mat"

För att förtydliga för alla inblandade (och icke-inblandade) så blev det alltså ingen middag med mannen bakom SMS:et. Istället blev det "mat" här hemma i form av hamburgare. Inte mycket att skryta med för någon som påstår att hon tycker om att laga mat, men alla har väl bättre och sämre dagar.

Större delen av kvällen har jag spenderat framför tv:n och datorn. Just nu är det Alfie på tv, and even though he is an ass så förstärker filmen min övertygelse om att jag inte tycker om att vara ensam. Nåja, hellre ensam än med Alfie! ;) Dock är jag glad att jag ska träffa några av mina fina vänner imorgon.

Jag har varit lite duktig också, jag har diskat en del. Det är dock massor som behöver göras här hemma. Jag måste verkligen städa, och sen skulle det ju inte skada att packa upp de sista kartongerna heller.

Annars har jag inte gjort mycket. Jag har inte skrivit något på min uppsats. Inte har jag jobbat vidare med mitt personliga brev till min jobbansökan heller. Jag skyller lite av det på syster salt eftersom hon inte feedbackat kopian jag mailade till henne igår. Skärpning!

Nu ska jag se klart filmen och sen är det sängen som gäller.

Sov gott!

1 kommentar:

Syster Salt sa...

Jag har inte fått något mail. Tror jag? Bäst jag kollar.