söndag 28 oktober 2007

Tröjbyte, gratisprylar, te och mackor

Kom mig iväg till stan tillslut och fick sällskap av T. Det var inga problem med tröjan, även om jag inte bytte den som rubriken antyder, utan faktiskt lämnade tillbaka den helt och hållet. Hann dessutom smita in på Åhlens och köpa mig en mascara, min nya favorit såklart. Köpte dessutom en make up-remover och fick därmed en massa små gratisprylar från clinique. Det är aldrig fel med lite småtjafs att testa. :)

Vi fortsatte via Hemköp hem till honom och drack te och åt mackor och muffins samtidigt som vi snackade en massa strunt. Som vanligt en hel del bridgeprat.

Nu har jag precis kommit. Planerar att hämta lite pepsi och sedan sätta mig och "mysa" med mitt Grey's-avsnitt som jag som vanligt fick på mailen igår. Tack B! :)

Inga kommentarer: