onsdag 31 oktober 2007

Soprumsbesök och shopping

Mamma kom in igår kväll och berättade att någon hade slängt "en fantastiskt fin blomkruka" som skulle passa jättebra till skottet som jag har i köksfönstret. "Jag kanske går och hämtar den imorgon". Det här är min mamma i ett nötskal, och det här var hennes sätt att fråga om det var okej att hon hämtade blomkrukan. Min syster hade aldrig någonsin gått med på det. Am I right syster salt? ;)
Jag however, sa till mamma "tänk om den är borta imorgon då?". Hon gick genast och hämtade den. Nu står den i mitt diskställ och på inköpslistan står blomjord som ska användas till plantering av det lilla skottet. Skottet kommer f.ö. från en av B:s födelsedagsblommor. :)

Nu ska vi åka och shoppa, blomjord och en micro och gud vet allt. :)

1 kommentar:

Syster Salt sa...

Haha. Man vet aldrig. Människor kan ju förändras. ;)