söndag 28 oktober 2007

Trumpet

Ni som känner mig sedan lång tid tillbaka vet att jag har ett fruktansvärt dåligt morgonhumör. Jag gillar inte att bli väckt. Ni kan kanske föreställa er hur jag känner ang. att bli väckt av en trumpet. Dessutom av någon som inte kan spela trumpet. Jag AVSKYR mannen med trumpet.

Ja, det är alltså någon idiot som står utomhus och spelar trumpet. Just nu känner jag för att anmäla honom för förargelseväckande beteende eller vad som helst. Tidigare idag, när jag låg i min säng och lyssnade på de många, långa, falska tonerna så kände jag mest för att skjuta honom.

Fy fan.

2 kommentarer:

Fia sa...

Jag lider med dig, vi brukar ha en saxofonman som står utanför vårt hus och spelar om nätterna. Min sambo funderar på att skjuta honom med sitt luftgevär... Du kanske ska skaffa dig ett sådant? =)

Syster söt sa...

Jag tror tyvärr inte att ett luftgevär skulle orsaka tillfredsställande smärta, men tack för tipset.