onsdag 31 oktober 2007

Shop 'til you drop

Nu är jag hemma på halvtidsvila. Hittills har vi hunnit med en micro, blomjord, skruvmejslar (eller ja, bits egentligen) och lite saker som behövdes till maten. Micron fick jag i inflyttningspresent av min kära mor, tack!

Nu är mamma i köket och förbereder inför kvällens kycklingwok medan jag passar på att ta en paus. Vi ska snart iväg igen och fortsätta handla. Ska se om jag hittar en jacka kanske. Annars är det nog mest lite småpyssel. Jag vill egentligen ha nya blommor och nya blomkrukor, men det är egentligen inte prio ett. Jag vill ha sådana djupröda, nästan svarta, callor. (En calla flera callor? Hmm...) De är iaf jättesnygga, och skulle passa grymt bra i mitt vardagsrum. Vi får väl se vad som händer.

Nu är pausen slut. Stan väntar.

Inga kommentarer: