torsdag 1 november 2007

Ingefära, scrubs och kokosbollar

Andra halvlek blev lite försenad eftersom Lena dök upp så vi fixade middagen istället. Middagen som innehöll 2 msk färsk riven ingefära istället för 2 tsk. Inte super för någon som inte gillar ingefära (ja, jag vet att jag är hopplös, men ingefära har jag iaf smakat...). Nåja, det var helt okej ändå.

Efter maten blev det en sväng till stan. Skulle titta på en jacka, men jag hittade en jättefin kjol och ett par fantastiska röda skor istället (ja, de låter också! ;)). Har inte köpt skorna ännu, ska kolla om det inte går att få personalrabatt först. Lite smart får man ju vara när skorna kostar en tusenlapp. ;) Sen köpte jag en grön tröja också. Likadan som förra gången men utan hål i. En massa saker vi inte hann med, så det får nog bli en tur imorgon också. Köpa skarvsladdar och allt möjligt tråkigt. En termometer också, så jag vet om jag måste ha jacka på mig eller inte när jag går ut. :)

När vi kom hem slöade jag och Lena framför Scrubs och åt kokosbollar. Härligt att träffa henne igen. Prata lite gamla halloweenminnen och bara hänga. :)

Inga kommentarer: