fredag 1 februari 2008

Snurr på tillvaron

Det har varit ordentlig snurr på tillvaron ett tag nu. Jag känner att jag inte riktigt hinner med, varken tillvaron eller att uppdatera min blogg.

Imorse var jag i alla fall på läkarbesök. Jag får provsvaren om en vecka ungefär. Hb-värdet och blodtrycket var bra. Det senare låg snarare för lågt än för högt så det är ju positivt. Ska bli intressant att få svaren sen, det är klart att man inte ska hoppas på att man är sjuk på något sätt, men samtidigt vore det onekligen skönt att få en förklaring till varför jag är konstant trött och frusen. Vi får väl se, det är inte så stor idé att spekulera.

Kom in sent till kontoret och missade vår gemensamma frukost. Tog en frukostmacka när jag kom istället och hoppade över lunchen. Det visade sig vara bra eftersom det blev mer eller mindre kaos när det var dags för lunch och jag behövdes inne då. Imorgon blir det eventuellt att täcka upp på ett annat kontor där de behöver extrahjälp. Jag har inte fått tag i kvinnan som är ansvarig så jag vet inte riktigt ännu.

Mormor fyller år idag. Grattis till henne! Hon ringde och lät nöjd med sin dag hittills. Det var trevligt, för hon lät faktiskt riktigt uppåt, och det hör verkligen inte till vanligheterna!

Har försökt få ihop lite hemmaspel ikväll men det verkar gå dåligt så jag ska satsa på att gå och fixa lite mat istället, och på att göra bort den där städningen som har varit på tapeten så himla länge nu...

Inga kommentarer: