lördag 23 februari 2008

Late night

Jag överlevde vädret. Såväl mamma som mormor och söta lilla M har hört av sig och frågat om jag har blåst bort eller inte. Så är alltså icke fallet. Jag lever och har spenderat kvällen inomhus.

För övrigt en trevlig kväll med god mat och två filmer. En dålig och en helt okej. Control behöver ni inte bekymra er om att se om ni nu hade tänkt det. Den är inte sevärd. Pay it forward kan ni få se om ni vill det. Den var som sagt var helt okej, inte superbra men definitivt inte dålig.

Jag ska upp och jobba imorgon så det är bäst att jag sätter kurs mot sängen.

Sov sött små vänner. :)

2 kommentarer:

Syster Salt sa...

Jag tror att alla som tänkt se control bör se den, men att den inte är en film för lilla fröken bara. =P I alla fall om det är den jag tänker på som handlar om Ian Curtis.

Syster söt sa...

Haha, ja, det är den jag tänker på. Den var ju faktiskt inte alls bra. Tycker du den är bra?