lördag 16 februari 2008

Bridge, backgammon och telefonsamtal

Jag jobbade sent idag. Jobbet gick helt okej. Jag gjorde klart och skickade ett par ärenden idag, och kom dessutom ihåg att rapportera i vårt uppföljningssystem att jag hade gjort det, så nu slipper det se ut som att jag varit helt sysslolös ännu en vecka... :)

Efter jobbet fick jag skjuts till Linnéstan av C, himla hyggligt! Han är en go kille. :) Jättebra med skjuts just idag också eftersom jag avtalat med pojkarna att vi skulle spela kort hemma hos T vid sjutiden. Det var trevligt, mat och sällskap. Dessutom blev det några partier backgammon mot B också. Jag vann de flesta, jag hade lite tur med tärningarna, sedan har jag ju spelat i alla fall några partier på sistone. Han påstod dock att jag gick fel två gånger och det gjorde jag inte alls, nästan så att han anklagade mig för att fuska och det gör mig lite upprörd. Jag fuskar inte. Det fick jag lära mig när jag var liten (det var för övrigt en hård läxa men det är en annan historia). Oh well, det är väl sådant som händer kanske.

Söta lilla L ringde också. Hon ska på anställningsintervju i Sthlm och ringde och undrade om det kanske passade med en Göteborgstripp i samma veva. Det låter strålande tycker jag. Skulle verkligen vara roligt om det klaffar så du kommer hit och hälsar på en sväng gumman! :)

Nu är det sovdags. Jag har av någon underlig anledning bestämt mig för att vara ambitiös imorgon och gå och träna på förmiddagen...

Inga kommentarer: