onsdag 13 februari 2008

4 in a row

Jag vann 4 partier backgammon ikväll, av 4 möjliga. Det är jag rätt nöjd med.

Jag har tränat idag också, det är jag också rätt nöjd med. :)

Jag har inte gått och lagt mig och klockan är 23:23 och jag är toktrött. Det är jag inte riktigt lika nöjd med. Faktum är att jag vaknade med jättehuvudvärk imorse och kom iväg sent till jobbet. Jag kom dock i tid till vårt möte vid 9 så det gick bra ändå. Imorgon ska jag jobba sent så jag borde egentligen ha lagt mig tidigt. Behöver nog verkligen sova ut. Det får bli imorgon dock, jag får se till att gå och lägga mig när jag kommer hem från jobbet.

Att jag inte går och lägger mig beror just nu främst på att jag har fastnat lite i Armageddon. Pinsamt men sant.

För att upphäva dagens träning har jag för övrigt tryckt i mig en semla och choc choc chip-glass från Häagen-Dazs. Den sistnämnda var inte så god som jag hade hoppats. När ska man lära sig...?

Inga kommentarer: