måndag 11 februari 2008

Missräkning

Det blev ingen SM-final i år heller. Eller ja, inte Mixed i alla fall. Hoppet lever ju fortfarande för SM-par, men hittills har det ju inte ens varit i närheten av nära, så jag är lite skeptisk. Bestämde i alla fall idag att jag ska spela kvalet till DM-par med B. Jag & partner spelade alldeles för dåligt idag för att vi skulle ha en chans, tråkigt men sant. Det kändes inte alls roligt med tanke på att vi faktiskt hade förhoppningar om att det till och med skulle kunna gå riktigt bra.

Det kommer dock att finnas tillfällen att revanschera sig. Imorgon är det Centrumserien och på torsdag blir det partävling. Konstaterade att det är alla hjärtans dag på torsdag, men det spelar väl egentligen ingen roll. Det är ju inte som att jag har någonting annat att göra...

Slut på bitterheten. Jag har verkligen inte ork och ordrikedom tillräckligt för att skriva intressanta blogginlägg. Ni får helt enkelt göra som jag och vänta på bättre tider. Tillsvidare får ni hålla till godo.

Det var skönt att se syster igen. Synd bara att det var så mycket annat på gång i helgen så vi inte hann umgås så mycket som man hade önskat. Jag ser fram emot vår Parisresa. Jag behöver lite spänning och lite äventyr i mitt liv just nu. Nu närmast behöver jag dock sova.

Off to bed.

Inga kommentarer: