fredag 15 februari 2008

Seger

Det blev vinst i bridgen idag. Härligt! Jag spelade rimligt bra idag också. Vi gjorde inte så många misstag, men de vi gjorde blev dyra tyvärr. Vi hade haft ett sanslöst bra resultat idag om vi gjort ett par misstag mindre. Jag tror att vi hade 4 rena nollor och vann trots det. Sedan går det naturligtvis inte att sticka under stol med att vi fick en hel del hjälp också. Kul var det i alla fall! :)

B ska på exekutiv auktion i Uddevalla nu i mars, och jag frågade om inte jag skulle få följa med. Det är lite häftigt tycker jag. Dessutom är det en erfarenhet som inte är helt fel att ha som jurist. Hoppas det klaffar för det vore som sagt var roligt.

Fick en tröja i paketet av mamma. Den ser fin ut (i den mån jag nu kan se det, jag har fortfarande ingen taklampa i vardagsrummet) och jag ska pröva den imorgon och se hur den ser ut på. Roligt med presenter och söta kort och så. Jag fick kylskåpsmagneter av både syster och mamma. Det är också uppskattat, det är ju magneterna som gör kylen personlig. Det är inte bara innehållet som räknas. ;)

Det enda smolket i glädjebägaren är att vi lyckades ta exakt 0 poäng i ronden mot min före detta och T. Han fällde för övrigt en rätt klantig kommentar innan tävlingen idag, men det bevisar ju bara att jag gjorde rätt, så det gör väl egentligen inget. Hade dock varit skönt att tvåla till dem ordentligt om inte annat så bara därför, men jag får nöja mig med totalsegern idag... :)

Inga kommentarer: