onsdag 27 februari 2008

Upp och ner

Det här har varit en upp och ner dag. Umgåtts en del med D på jobbet idag och det är kul. Hon är en go, glad och rolig tjej. Lätt att prata med. :)

Jag har lyckats skapa någon form av gameplan för mitt yrkesliv idag. Jag mår lite bättre när jag har en sådan. Därför har det här på ett sätt varit en väldigt bra dag.

Samtidigt har jag supertråkigt nu. Egentligen borde jag gå och lägga mig för jag kommer vara jättetrött imorgon även om jag går och lägger mig tidigt, men men.

M & jag har "analyserat" våra brickor från träningsmatchen. Det var ingen rolig analys att göra, men det var iaf lite lättare tack vare att jag gått igenom dem en gång redan. Får se om det blir lite bättre imorgon, då är det ju match igen. En match som folk för övrigt vill börja tidigare. Helst innan jag ens slutat mitt jobb för dagen. Jag har faktiskt ingen koll på om det går att göra någonting åt det. Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag tycka synd om mig själv en stund... :'(

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack =) Jag hoppas också att jag gjorde ett gott intryck på dem1 Syster har sett framemot att komma och hälsa på dig! Jag tror att ni får det jätte trevligt under veckan =) Skulle gärna ha åkt med för att träffa dig, men jag har ju fotbollscupen till helgen. Ha det nu så bra och ta väl hand om varandra! Kram =)