onsdag 13 februari 2008

Budträning och äventyrsplaner

M & jag har budtränat idag. Det blev drygt 60 givar. Herregud vad grejer det finns som jag glömt bort eller förträngt eller helt enkelt aldrig lärt mig. Nåja, det här var en början. Om inte annat så har man insett att det är en hel del som måste ses över och diskuteras. Dessutom har jag insett att jag behöver hjälp.

Jag är otroligt sugen på ett äventyr nu. Det är segt att jobba heltid, sova för lite och inte kunna ha någon flexibilitet. Jag var inte alls beredd på att det skulle kännas så jobbigt, att jag skulle känna mig så himla låst. Det är ju inte direkt så att jag gjorde särskilt mycket tidigare heller, men då fanns alltid möjligheten. Jag hoppas verkligen att den här känslan släpper snart, man borde ju vänja sig?

Jag har Paris att se fram emot. Tillsammans med min underbara, underbara, kära syster salt. Det ska bli alldeles underbart. Jag har inte skickat någonting till henne till alla hjärtans dag. Det känns inte alls bra. But I will make it up to her, och faktum är att hon är världens bästa trots det. I love you sister dear!

Inga kommentarer: