fredag 22 februari 2008

Trött men lycklig(?)

Tja, jag är i alla fall trött. Lycklig vet jag inte om jag vill påstå att jag känner mig just nu, men jag är väl relativt nöjd med tillvaron i alla fall. :)

Jag & B kom tvåa ikväll. Inte riktigt lika bra som sist, men vi spelade hyggligt bra idag och gjorde nog faktiskt färre misstag ikväll än förra torsdagen. Vi fick stryk av ett riktigt bra par också, så det är nog bara att acceptera.

Nu ska jag sova, ska åka lite senare till jobbet imorgon, och hem lite tidigare. Sådan lyx som man kan unna sig när man jobbar underliga tider och helger och så. Jag har dessutom en middag att förbereda imorgon och en lägenhet att röja lite i, så det är bra att komma hem lite tidigare och vara lite mindre trött än vanligt kanske. :)

Nu ska jag kolla lite brickor sen är det sängen som gäller!

Inga kommentarer: