lördag 2 februari 2008

Frågesport, IAF och drömmar

Nu är jag i Lkpg. På vägen hit igår så tillverkade jag och vår ärade coach en frågesport till övriga stackare. Stackare är just vad de är, i alla fall med mina mått mätt så blir det en svår frågesport. Det var rätt trevligt när jag väl kom igång, först kände jag mig mest pressad (man får ju inte verka dum ni vet...). ;)

Bridgespelet gick bra igår. Det blev dock sent och man var rätt slut i huvudet när vi slutade vid halv två, två någongång inatt. Jag och partner vann IAF:en. Sådant är alltid roligt. För laget gick det rätt mediokert. Trevligt att spela bridge dock, som alltid. Idag blir det ny partner och nya mål. :)

Jag drömde inatt, en underlig dröm. (Pluspoäng till alla utom min syster som kan låten!) Det är väldigt ovanligt att jag kommer ihåg att jag drömt, än mindre vanligt är det att jag faktiskt kommer ihåg vad. Nu drömde jag att jag var tillsammans med någon, i ett knepigt förhållande. Vi bodde i någon form av kollektiv. Alla människorna i drömmen var vänner och folk jag har runt mig i vardagen, om än inte i sina rätta skepnader. Om ni förstår hur jag menar. Om ni inte gör det så är det helt okej också, det är morgon och jag förstår knappt mig själv. ;)

Nu ska jag och min trevliga värd bege oss ner till klubben!

2 kommentarer:

Syster Salt sa...

Nu känner jag mig rätt dum för jag har inte en aning om vilken låt du menar? Har jag ramlat av bakom en vagn? =O

Syster söt sa...

Ja, det har du verkligen. :)