lördag 9 februari 2008

Fest _och_ bridge

Det blev fest och bridge idag. Eftersom syster och J bestämde sig för att gå ut trots allt så åkte jag hem och spelade lite kort med pojkarna istället. Trevligt, men egentligen var jag nog lite för trött. Det var trevligt på L:s kalas också, tårta och lite tjöt. Dessutom var det såklart himla roligt att träffa syster igen!

Sedan så har problemet löst sig också, äntligen. Det löste sig dessutom till det (åtminstone enligt mig) bästa. Pojkarna spelar kort med mig imorgon och jag slipper åka någonstans och vantrivas. K verkade bli sur dock, vilket jag tycker är lite omotiverat när man inte vet hela sanningen, men det är väl inte helt lätt. Jag förstår om folk inte vet varken ut eller in. Det blev nog en aning uppförstorat detta, men jag känner i alla fall som att det blev bra till slut. :)

Nu är det sovdags. På soffan. Gästerna fick ta sängen. :)

Inga kommentarer: