onsdag 6 februari 2008

De djävla glastrianglarna...

Till Paris, till Paris, ska vi rida på en griiiiiiis. Jag och syster salt ska åka till Paris! Tjohooooo! Vi tjötade lite på nätet imorse, och det hela började med att hon sa att jag inte fick göra några planer för helgen den 18-20/4 och slutade med att hon bokade en resa till Paris för oss båda den helgen. Det ska bli hur kul som helst och jag ser verkligen fram emot det!

Vi har (som rubriken antyder) planer på att se Louvren och hade även tänkt hinna med lite andra traditionella "måsten" som t.ex. Eiffeltornet och Triumfbågen. Sedan har syster redan en liten hög med andra planer som mysiga parker och crêperier och sådant. Jag tror att det blir super!

Ikväll har jag varit på bio med B & T. Det var trevligt. Filmen (vi såg I Am Legend) var bra, inte super men ändå okej. Tyvärr är inte filmer med någon typ av monster inblandade min starka sida. Som B uttryckte det så var det tur att det var högt i tak. Det var nog en rätt bra beskrivning. :) Det var dock sorgligt på sina ställen och jag fällde faktiskt en tår. Vem som helst som ser filmen kommer veta exakt när detta inträffade. I will say no more.

Ikväll ska jag försöka komma i säng lite i tid så jag inte är helt knäckt imorgon. Jag måste hinna/orka städa lite innan syster och J kommer på torsdagkväll. I och för sig sprack mina torsdagsplaner så jag hinner nog fixa lite med det innan de kommer på torsdag också. Vi får se, det lär lösa sig.

Over and out

2 kommentarer:

Syster Salt sa...

Det ser mörkt ut på tågfronten torsdagkväll. Som det ser ut just för tillfället kommer vi nog fram fredag förmiddag. But I will keep you posted.

Syster söt sa...

Aha, okej. Gör gärna det. Om inte ni kommer på torsdagkväll så spelar jag nog kort då. Kanske. ;)