söndag 17 februari 2008

Spinning och hysteri

Jag orkade faktiskt upp och släpade mig till träningen imorse. Härligt! Det var ett superpass och det gick mycket bättre än förra gången så det var helt klart värt det. :)

Efter träningen gick jag ner på stan och hälsade på S, min kollega från Alingsås. Hon jobbar ju även på en skoaffär i Nordstan. Det var jättelängesen jag var på stan en lördag upptäckte jag rätt snart när jag kom dit. Helt hopplöst. Massor med folk och eländiga demonstranter och sådant överallt. Jag hälsade på S och snabbshoppade ett par jeans, sedan skyndade jag mig hem igen.

Jag har diskat lite, kokat risgrynsgröt och tittat på friidrott. Nu sitter jag och slötittar på fotboll, Inter möter Livorno (naturligtvis är inte Ibrahimoviz med när jag för en gångs skull lyckas pricka en Inter-match). Mer än så är det faktiskt inte. :)

Inga kommentarer: