måndag 25 februari 2008

Still not happy

Jag känner mig fortfarande inte nöjd, utan bara gnällig och allmänt småtjurig och nere. Förstår inte riktigt vad det är med mig. Kanske för många måsten och för få roliga pauser? Samtidigt tycker jag om när det händer saker, så det är inte _bara_ det att det är för mycket att göra, det måste vara fel saker? Jag är förvirrad.

Jag har jobbat idag. Det var väldigt lugnt vilket var rätt skönt eftersom jag är trött och som sagt var inte på mitt mest "säljande" humör på grund av de diverse orsaker jag precis skrev ovan. Hur som helst så gick det helt okej och jag fick chansen att bekanta mig litegrann med min andra ("nya") kontorsmiljö.

Just nu inbillar jag mig att jag vill köpa lägenhet. Trots att jag hade bestämt mig för att inte göra det förrän jag får fast jobb. Jag tänker banne mig inte göra det heller. Spelar ingen roll hur många fina lägenheter det finns så tänker jag inte flytta förrän jag har ett ordentligt jobb.

Nu ska jag sova en stund så kanske tankarna är lite trevligare sedan när jag vaknar.

Inga kommentarer: