onsdag 5 december 2007

Bridgebord och sällskap

Idag har jag köpt ett bridgebord. T var snäll och följde med mig och bar bordet åt mig. Jag hade nog dessutom gått fel utan honom. Jag är hopplös på gator. Som på så mycket annat.

Vi kom iaf hem med bridgebordet, som för övrigt var i jättefint skick och väldigt billigt. Lite senare dök både B och E upp och ville spela kort. Jag fixade lite mat och sen spelade vi 32 brickor. Första 16 gick väl hyfsat, resten var katastrof.

Det var roligt att träffa vännerna igen. B hade med sig budlådor till mig, så nu är jag fullt utrustad, även om utrustningen är lånad av mina två favoritpojkar. Som ni kanske minns så lånade ju T ut 16 brickor till mig sist vi spelade här hemma.

Jag hann inte julpynta idag heller. :( Dock hann jag städa hyfsat, så nästa punkt på programmet borde väl vara tomtar.

Inga kommentarer: