lördag 1 december 2007

Solna

Befinner mig just nu på en madrass på ett golv i Solna. Jag överlevde dagen på jobbet och jag överlevde tågresan. Det kändes super att träffa söta syster salt igen!

Vi drack te och jag åt ett par mackor, sen slötittade vi lite på TV och nu är det godnatt. Det är en dag imorgon också och de preliminära planerna verkar vara Skansen och Gamla stan. Fulltecknat alltså, iaf om man betänker att en människa i sällskapet är 80+ med ett nyligen brutet lår(?)ben.

Dramaten hade tydligen inte varit någon supersuccé. Åtminstone inte för mormor. Vad jag förstod så hade nog iaf syrran uppskattat det. Konservativ och okulturell som jag är så lider inte jag av att ha sluppit gå dit, och jag skulle inte tro att de andra led av att inte ha mig med. :)

Nu ska jag sova så jag inte är alldeles död imorgon när vi ska träffa mamma och mormor!

Inga kommentarer: