fredag 7 december 2007

Hä gick snörovasst

Det gick över förväntan att göra klart chokladbiskvierna ikväll (hmm, inatt är nog mer rätt). Jag är klar nu, och trodde ett tag inte att jag skulle vara klar förrän vid 3. Dock är jag ju, precis som mamma påpekade, duktig på att göra biskvier så det var kanske lite pessimistiskt. De ser iaf jättegoda ut. Jag har (hör och häpna) inte smakat ännu. Tänkte göra det innan jag går och lägger mig dock, jag kan nog inte låta bli. :) Jag var lite diskriminerande och gjorde bara 20 med chokladsmörkräm i, but hey, de andra är ju godare! ;) Funderade ett tag på att fortsätta med knäck nu när jag är "in the zone", men jag slutar nog ut det. Det är trots allt en dag imorgon också. En dag fylld med disk, bullbak och förhoppningsvis knäckkokande. :)

Bridgen idag gick inte alls över förväntan bra. Den gick faktiskt rent av dåligt. Varken jag eller E var i storform och jag tror vi presterade 47% till slut. Jag fick dock beröm för hur jag spelat på en bricka, av en spelare jag inte känner till så väl. Han presenterade sig, så jag har kollat upp hans hcp och mästarklass och så, men det säger ju inte allt. Enligt det är han hyfsat duktig men inte elit. Hursom så är det alltid trevligt att få beröm. :)

Nu ska jag gå och tjuvsmaka en biskvi och ev. röja det värsta i köket så det är någorlunda fixat när jag ska börja med bullarna imorgon. Tänk er ljuv bulldoft i en lägenhet fylld med tomtar. Mmm...

Inga kommentarer: