fredag 21 december 2007

Stress och sällskap

Idag har jag stressat runt på stan och försökt hitta B:s julklapp. Nu när jag äntligen bestämt mig för vad han ska få så var det ett halvt omöjligt projekt. Det innebär att jag vackert får ge mig ut imorgon också trots att jag hade tänkt vara hemma hela dagen och fixa. Nåja, det får lösa sig.

Jag och TA spelade kort idag. Det var trevligt, gick riktigt bra till att börja med, sen slarvade vi (framför allt jag) lite, och vi tappade till en slutlig femteplats. Det var ändå helt okej, jag tycker om att spela med TA, han är duktig. :) Han har dock inte samma mystiska förmåga att förstå mig alldeles oavsett vad jag gör som B har, men det kan man kanske inte begära när man har spelat en tävling ihop tidigare?

Nu har jag lägenheten full med trevliga pojkar. T fattade ett vist beslut och övergav sin jobbfest för att komma hit och hälsa på, och TA följde med mig hit efter tävlingen. B lyckades sent omsider slita sig från sin dataskärm och komma hit han också. Pojkarna spelar tv-spel och jag varvat matfix med spelande och surrande. Alltid lika bra med sällskap. :)

Inga kommentarer: