tisdag 11 december 2007

Förvirring, domslut och musik

Det var ingen bra bridgedag idag heller. Jag & T hade många dåliga brickor idag. Vi gjorde en del bra saker också iofs, men det är alltid tråkigt när man känner att man kunnat göra en hel del annorlunda. Vi fick iaf oavgjort i matchen till slut, men det är osäkert om det kommer räcka. Vi hade ett underligt domslut också, vi fick det förvisso delvis med oss, men många tyckte att vi borde överklaga. Jag hade gärna gjort det också, men ville inte göra det själv så när T inte ville fick det vara. Jag är mer och mer inne på B:s linje, bridgen är banne mig dåligt skött i Gbg. Tyvärr!

Nu sitter jag och slölyssnar på lite musik. Det finns verkligen mycket bra musik, otroligt mycket dålig sådan också, men jag har mest fått höra bra musik so far. :)

Inga kommentarer: