lördag 8 december 2007

Känslig

Det blev bra till slut, trots att jag fick stressa tokmycket. Det var fint och mysigt här när kompisarna dök upp, och fikat var i stort sett klar. Bara den mjuka pepparkakan som bakades i sista minuten. E var gullig och fixade mat. Det behövdes, för jag hade inte hunnit/prioriterat att äta någonting innan. Fikat var okej, även om ingen verkade gilla mina chokladbiskvier så mycket som jag gör. De var mer förtjusta i saffransbullarna.

Kortspelandet gick sådär. Blev en del onödiga diskussioner och jag surnade till ganska ordentligt ett tag. B hävdar att jag tar åt mig för mycket, och det gör jag ibland, men så är jag lite känslig också. Speciellt när jag stressat en hel dag och inte ätit ordentligt. :( Nåväl, kvällen var trevligt allt som allt och nu står T:s PS3:a här hos mig och bara väntar på att jag ska spela bort hela min dag imorgon. Vi får väl se hur det går, jag kanske inte ens får igång den. Ha. Skulle väl inte förvåna någon.

Nu ska jag slösurfa lite, sen ska jag vända mig mot sängen rätt snart. Kanske plocka med mig en bok som jag började läsa för ett tag sen, men som jag har låtit ligga ett tag. Dags att avsluta den.

Inga kommentarer: