fredag 7 december 2007

Nattuggla

Jag älskar att vara nattuggla. Det går inte att komma ifrån. Nätterna är mysigast, så är det bara. Nu har jag röjt lite i lägenheten. Stoppat ner en massa papper som legat på skrivbordet i hurtsen. Jag har med andra ord fuskstädat. ;) Jag har plockat undan en del ur min mörka bokhylla också. Tänkte att den skulle få husera några tomtar istället för en massa "skräp" som stått där i väntan på något bättre. Jag har också tagit hand om mina chokladbiskvier och stoppat en del av dem i frysen. De var för övrigt goda, tack och lov. :)

Jag ska nu krypa ner i sängen och sova några timmar. Det återstår fortfarande en hel del att göra innan mitt främmande kommer. Jag var dock klok idag och förvarnade om att det inte är säkert att jag kommer hinna/orka fixa mat innan de kommer. Vi får väl se när de kommer ifrån jobbet, rätt vad det är kanske någon av dem kan handla och hjälpa till att fixa någon mat. :)

Sov sött folk och fä.

Inga kommentarer: