lördag 15 december 2007

It's alive

Nu har jag & L vaknat. Vi ställde våra alarm på 10 båda två, men valde att inte stiga upp. Jag har lyckats övertala mig själv att stiga upp nu. Hon har inte kommit riktigt lika långt utan ligger kvar i soffan, där hon har tillbringat natten, och läser.

Jag fick två sms inatt med frågan om vi inte skulle gå ut. Svaret blev nej på båda två, men det är ju alltid trevligt när någon vill ha med en på party. Eller..? ;)

Idag är det Liseberg som gäller, sedan är det middag & lite spel med pojkarna. T skulle låna ut sin gamla förstärkare och ett par högtalare till mig. Hur snäll är inte han? Tanken är att vi ska ses någon gång när T har spelat klart jubileumstävlingen, hämta grejerna hos honom, och sen åka till mig och umgås. Middagstips? :)

Inga kommentarer: