torsdag 20 december 2007

Köttbullar, middag och tv-spel

Det blev inte fantastiskt många bockar på att göra-listan idag heller tyvärr. En mindre än jag räknat med. Eller egentligen inte, jag bytte julskinka mot tvätt, och så gjorde jag köttbullar. Så det blev två allt som allt, och det var vad jag hade räknat med. Det blev bara inte just de jag hade tänkt mig. Frågan är hur det blir imorgon nu. En del kvar på listan och imorgon kväll är det kortspel. Får försöka komma upp ur sängen och fixa imorgon.

Trots bristen på bockar (eller kanske just tack vare den?) har jag haft en trevlig dag. God middag och lite tv-spel såhär på kvällen. Synd bara att mina talanger i guitar hero fortfarande är starkt begränsade. Nu är det godnatt så jag orkar upp imorgon och fixa med listan... ;)

Inga kommentarer: