torsdag 6 december 2007

Tomtar och gammal musik

Mkt tomtar ikväll. :) Jag har packat upp nästan alla nu, men de flesta står på vardagsrumsbordet och trängs. Hittade min adventsljusstake också, såhär ett par dagar för sent.

Precis när jag var som värst uttråkad blev jag distraherad med en massa gammal musik. En trevlig distraktion. Musik är bra. Folk som tar sig an uppdraget att distrahera en när man är uttråkad är också bra. :)

Pratade med mamma tidigare ikväll och hon nämnde att det visst fanns idéer om att vi skulle bli bjudna till söta släktingarna på annandagen eller så. Det lät som en riktigt bra idé tycker jag, så vi håller tummarna för att det blir så!

Nu ska jag gå och sova snart. Jag _måste_ baka chokladbiskvier imorgon, annars finns det helt enkelt ingen tid. Det betyder att jag måste stiga upp i vettig tid eftersom det ska både handlas och bakas. Sedan ska det ju spelas bridge också, så det får inte ta hur lång tid som helst.

Inga kommentarer: