söndag 16 december 2007

Middag m.m.

Det blev middag för folket idag. T, B, E & K kom hit. T var jättegullig och tog med förstärkare och högtalare till mig, och B hjälpte till att koppla in grejerna, så nu har jag lite bättre ljud till min tv. Härligt med sådana kompisar! Tack pojkar! :) Tack till K också som hjälpte till att bära så jag slapp det.

Testade att göra biffar med fetaost och ugnsrostade grönsaker till det, det var himla gott faktiskt. Alla verkade uppskatta maten, kul! :)

Vi testade spelet som B fick i födelsedagspresent i somras, det var ett helt okej spel, även om jag inte var lysande duktig på det. Sedan spelade vi ett annat spel, som jag inte heller var lysande duktig på men som säkert är roligt om man engagerar sig lite mer. Jag halvsov egentligen igenom regelgenomgången. Det är min soffas fel, jag lovar, den är helt enkelt för bekväm...

Nu sitter jag & T och gör egentligen ingenting. Har sett ett par avsnitt av Scrubs. Han försöker påpeka SRP-saker för mig, men det går inte sådär lysande. Jag är ju egentligen inte piggare nu än jag var för ett par timmar sen då vi spelade spel. Haha. Sov sött folk.

2 kommentarer:

Nybliven sa...

Mig kan du då få laga middag till preciiiis när du vill. Allt uppskattas. När kommer du?

Snart ses vi i alla fall lilla kusin vitamin! Ska bli så kul att träffa er alla tillsammans igen! Kram och trevlig 3je advent!!

Syster söt sa...

Ja, det ska bli riktigt härligt att träffas igen, speciellt under jul, det är något visst med jul. :) Kram!