fredag 14 december 2007

Sena sms, huvudvärk och jobb(?!)

Fick ett och annat sms inatt. Även ett sent telefonsamtal. Dock inget som jag hanterade inatt, vet inte om man kan säga att jag hanterat dem idag heller iofs. De kanske helt enkelt inte behöver hanteras. :)

Sov alldeles för länge idag också, har inte ätit ordentligt och nu dras jag med huvudvärk. Har jobbat lite hemifrån också, som jag hade lovat att göra. Inte speciellt mycket, men lite är bättre än inget antar jag. Pratade med B idag, han har tydligen bytt träningsdagar, det betyder förhoppningsvis att jag, han och T kan ta någon spelkväll på någon onsdag. Det är positivt eftersom onsdagar är en komplett hopplös bridgedag. :) Synd bara att det blir ännu mer hopplöst att få honom att spela partävling eftersom de enda vettiga går på torsdagar. Nu ska jag nog läsa lite, jag orkar inte ta tag i disk eller städning eller någonting annat som jag borde göra.

Inga kommentarer: