tisdag 11 december 2007

Katastrof

Dam-DM blev en katastrof. Vi låg bra till ganska länge, dock inte mest tack vare eget spel utan tack vare snälla motståndare. Vi gjorde en del bra saker, men en hel del dumma också, och de kostade inte hälften så mycket som de hade gjort i ett bra startfält. Faktum är att de brickor där vi gjorde dumma grejer i många fall inte kostade någonting alls utan tack vare motståndarna svängde till riktigt bra brickor. Nåja, sagan fick sitt slut och vi tappade ordentligt till en slutlig tolfteplats. Jag gjorde ett par riktiga idiotgrejer i slutet. Tappade väl både tålamodet och koncentrationen antar jag. Spelade ändå bitvis riktigt bra, men det ville sig inte. Kanske lika bra?

Idag har jag shoppat ett par grymma röda skor och två par grå knästrumpor. Detta trots att jag redan har gjort av med åt skogen för mkt pengar den här månaden. Jag vet inte hur det blev så. Antagligen alla bokade resor och all shopping i Sthlm. Nåja, jag överlever alldeles oavsett, och ibland är det roligast att shoppa när man inte borde. ;)

Nu ska jag gå och fixa mig något att äta innan jag svälter ihjäl!

Inga kommentarer: