torsdag 15 november 2007

Be me - just better

Nu har jag sett senaste Grey's. Jag gillar fortfarande inte Lexie.

Jag har ont i min skuldra igen. Det känns lite jobbigt. Iofs har jag väl inte varit nitisk med att ta hand om den, men jag vill inte hålla på äta en massa tabletter, och medan den bara gör lite ont så känner jag mig mjäkig om jag håller på med tabletter eller krämer. Jag tänker att det ska gå över om jag bara inte känner efter så mycket. Borde kanske inse snart att det inte lär göra det.

Imorgon ska jag på kontorsmöte. Jag är lite smånervös, men lite mindre nu sen jag fick ett sms från chefen ikväll som iaf bekräftade att vi bestämt att jag ska dit imorgon. Jag har en tendens att vara nervös över sådana "administrativa" saker iställt för sådant som själva mötet. Jag ska ju egentligen bara dit och presentera mig och hälsa på lite folk. Pratade med J på MSN idag och blev inbjuden till en kontorsaktivitet nästa torsdag. En hemlig sådan. Var lite tveksam till huruvida jag skulle tacka ja till den eller inte, men bestämde mig till sist för att göra det. Det var också lite fånigt, eftersom orsaken till tvivlet egentligen var om övriga kontoret skulle tycka det var okej (jag vet nämligen inte om han har kollat med någon annan eller om han tagit sig den friheten eftersom det är han som fixat aktiviteten). Jag tror förvisso inte att någon skulle ha några invändningar, men ni vet. :)

Hittills har det inte blivit så mycket TV som planerat. Jag har "bara" sett Grey's. Nu vet jag inte hur mkt mer jag orkar se. Sitter och slötittar lite på Top Model nu. Jag är egentligen inte så imponerad av det programmet, men jag är lite lockad av intrigerna. ;)

Jobbade med S idag. Det var trevligt. Hon skulle se om hon kunde fixa skorna åt mig i helgen. Det vore ju super isf. Jag skulle se grym ut i röda skor och röda skinnhandskar, believe me!

Inga kommentarer: