torsdag 8 november 2007

Jobbsamtal nr 3, minikrokodil och packning

Jobbsamtalet inträffade på jobbet. Jag ringde J och pratade lite om allt möjligt. Alltid lika trevligt att få några ord med honom, det är alldeles för sällan. Jag har dessutom honom att tacka för det här jobbet också, han var ju på mig redan innan annonsen kommit ut och sa att de hade ett jobb åt mig. Little I knew then how right he was. :) Blev lite allmänt prat om jobbet och löner och så. Ska bli roligt att jobba på samma kontor.

Just nu sitter jag framför TV:n och tittar på det inte så intellektuellt stimulerande Top Model. Jag är imponerad av den lilla krokodilen som hela tiden försökte attackera sin modell. Mindre imponerad av modellen som påstod att hon var jätterädd för krokodilen trots att den knappast ens skulle ha klarat av att bita sönder klacken på hennes sko. Oh well, alla är vi olika.

Den där packningen är to come så att säga. Ska slänga ner lite kläder i en väska inför min hemresa. Packning är nästan att överdriva, det är en av de stora fördelarna med att åka hem till föräldrarna, man behöver i stort sett inte ha någonting med sig för allt finns redan. :) Pappa kommer och hämtar mig på flygplatsen, ska bli jätteroligt att se honom igen. Det ska naturligtvis bli jättekul att träffa mamma också, även om det inte var riktigt lika längesen. :)

Inga kommentarer: