tisdag 27 november 2007

Blondin?

Min frisör hävdar att jag är blondin nu. Jag vet inte om jag håller med, men mitt hår är iaf ljusare nu än vad det var när jag vaknade imorse. Svårt att säga om jag är riktigt nöjd eller inte, håret blir ju lite tråkigt när man bleker, sådär torrt och skört. Får väl se om ett par dagar när det hämtat sig lite. Hon som klipper mig är iaf världens gulligaste, och jag hoppas att hon aldrig varken slutar eller flyttar. :) Hon hälsade förresten till dig syster salt, och hon var lite avis för att du hade sett Ryan Adams. Dessutom skulle hon åka till NYC i januari. Häftigt. :)

Försov mig imorse och hann bara äta frukost innan jag åkte till frisören, så nu har jag 3 h på mig att försöka fixa iordning lägenheten, och laga någon mat till pojkarna.

Inga kommentarer: