torsdag 8 november 2007

Sopor, blommor och sömn

Nu är min packning i stort sett klar. Ska lägga ner ett par skor i ryggsäcken bara, så är det bra sen. Har packat mammas glasögonfodral som hon glömt här. Alltid nåt.

Jag har vattnat mina blommor och ska alldeles strax bära ut mina sopor. Sen ska jag gå och sova så att jag inte är alldeles för trött imorgon. Jag ska ställa in en pepsi i kylen också, så den är kall tills jag kommer hem. Det är viktigt. ;)

Det var någonting annat som jag egentligen tänkt göra också, men det har jag glömt vad det var, så det blir svårt. Jag hade säkert inte orkat ändå, så det får kvitta. :)

Sov sött vänner och fiender!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Viktigt med pepsin.. haha :D Annars kan ju hela dagen bli förstörd. Kul att du är hemma. Antar att vi inte hinner ses innan jag kommer hem i slutet på november. Kram och hälsa till dina nära och kära.

Syster söt sa...

Jodu, den är viktigast av allt! ;) Ja, det är riktigt skönt att vara hemma men det är riktigt skitväder tyvärr. Jag ska åka tillbaka redan på tisdag så det hinner vi inte tyvärr, men sen är det inte så länge tills jul... :) Kram