måndag 26 november 2007

Wii, mysmiddag, sleepover, bridge och gitarrer

What more can you wish for in life? :)

Igår var jag och E duktiga och effektiva och handlade på IKEA, köpte mat, tvättade bilen (ja, i biltvätt på Statoil då, någon måtta får det vara). Vi dumpade mina grejer (2 förvanringslådor och en massa pepsi) hemma hos mig, sen lämnade vi av hennes saker och gick hem till H och spelade Nintendo Wii med honom. Hur kul som helst! Jättekul att se honom också, det var jättelängesen sist. Efer spelet så flätade E mitt hår, 2 jättefina inbakade flätor. Önskar jag kunde fläta mig själv!

Senare på kvällen lagade vi middag och K och B som hade spelat Allsvenskan på varsitt håll. Det blev en sen och mycket mysig middag. Jag drack till och med 2/6 av ett glas vin. Kanske kan det bli en sofistikerad människa av mig någon gång? ;) Faktum är att middagen slutade med en sleepover. Jag orkade inte åka hem, och jag och E skulle ju ändå ner till bridgens hus och spela Allsvenskan idag, så jag övernattade på E & K:s soffa. Kände mig sådär lagom pigg och förkyld när jag vaknade imorse, men det är väl som man förtjänar.

Spelet gick bra trots förkylning och viss sömnbrist. Vi vann med 20-10 och förlorade med 14-16. Vi hade en del otur i båda matcherna, men det är väl som det är. Tyvärr gick inte resultaten i de andra matcherna vår väg riktigt så det blir nog tufft att vinna gruppen.

Nu sitter jag, B och T hemma hos mig och spelar Guitar Hero på ps3. Det är jätteroligt, men hur svårt som helst. Jag hävdar bestämt att mitt lillfinger är för kort, och att det är därför jag inte riktigt lyckas sådär bra som jag borde. ;)

Inga kommentarer: