fredag 30 november 2007

Tågbiljetter och Lyx

Känns som att jag har spenderat större delen av dagen med att leta vettiga tågbiljetter. Nu har jag iaf lyckats boka morgondagens Stockholmsresa, och även resa mellan Gbg och Sthlm den 23/12. Nu är det bara en tågbiljett kvar, och det är hemresan från Sthlm nu i helgen, det är nog ingen panik med det dock. Ska mest troligt åka hem på måndagen så det kanske får bli en sådan där auktionsbiljett.

Avslutade dagen med trevligt bridgespel på BK Lyx. Började dock aningen chockartat med en sen partner, det gick dock helt okej, och han var på plats innan tävlingen hunnit dra igång. Dessutom gick det rätt bra idag, vi spelade riktigt bra. Kom tvåa till slut. Dessutom fick jag två domslut med mig idag, det har nog aldrig hänt förr. Iofs makulerades väl det ena, på uppmaning av B. Mest på grund av att det var uppenbart felaktigt, men jag fick det ändå med mig till att börja med. Det var inte det som var fel heller, utan det var teknikaliteter, men men. Det andra domslutet var desto bättre, mot ett av de riktiga asen som spelar på klubben. Det ni, varje chans att sätta dit honom är guld värd, och nu satte vi dit honom ordentligt! ;)

Egentligen är det en miljon grejer jag skulle behöva fixa nu ikväll (inatt) eftersom jag åker direkt efter jobbet imorgon, men jag orkar bara inte. Jag har tyvärr inte ens packat, och ska därför ägna de närmaste minuterna åt att slänga ner några saker i en ryggsäck innan jag stupar i säng.

Inga kommentarer: